zaterdag 10 november 2012

EEN PRACHTIG KADO



10 november, jarig.

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en daarna gezellig met Fred in serre luieren met koffie. Wat heb ik een super drukke week achter de rug, maar wel heel leuk.
Maandag en dinsdag werken, woensdagmiddag een high tea met m’n vriendinnen, donderdag een beurs waar Lily en ik met ‘Krejaatsie’ op stonden en gisteravond spreken bij Women Only.

Het was druk en het was gaaf. Wat heb ik toch een leuk leven.
En het gaat nog veel leuker worden want toen ik vanmorgen mijn Bijbel pakte, de NIV Quest Study Bible deze keer, las ik in Jesaja 54: Enlarge the place of your tent, stretch your tent curtains wide, do not hold back; lengthen your cords, strengthen your stakes.
For you will spread out to the right and to the left.

En dat vind ik dan weer zo gaaf van God do not hold back, je hoeft niet bescheiden te zijn, je hoeft je niet in te houden, je mag ernaar streven en erop rekenen te groeien, enorm uit te breiden naar alle kanten. Vergroot je plaats voor je tent, span het tentdoek wijder uit, zonder enige terughoudendheid. Verleng je touwen, zet de tentpinnen vast.
Naar alle kanten zul je je uitbreiden, staat er in het Nederlands.

Is dat geen gave belofte? Ik vind het een prachtig verjaardagskado.

1 opmerking:

  1. Zeker weten!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Jenneke en Gods rijke zegen over alle kanten waarnaar je uitbreid/ groeit.

    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen