zaterdag 1 december 2012

SHE SMILES AT THE FUTURE



December, m’n bloed begint Kerstkriebels te vertonen. 
Gemengde gevoelens deze maand, einde van een jaar en een nieuw begin.
Een jaar overdenken. Wat waren m’n plannen ook alweer aan het begin van dit jaar?
En wat is er van die plannen terecht gekomen?

Ik realiseer me hoeveel beter ik dit jaar met problemen heb kunnen omgaan dan de jaren ervoor. Dit afgelopen jaar heb ik echt met God gewandeld en Hem echt bij alles in mijn leven betrokken. Ik heb Hem zoveel beter leren kennen en Hij heeft me nooit teleurgesteld.

Ik begrijp nu de Spreuken 31 vrouw waarover geschreven staat:
‘She smiles at the future’ (MSG)

Als God je bron is kun je de toekomst namelijk met een lach tegemoet gaan.

Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid,
de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet. (NBV)

Her position is strong and secure
she rejoices over the future (AMP)
Ze voelt zich sterk, zelfverzekerd en veilig en ze verheugt zich over de toekomst.

Ze treedt de toekomst met vertrouwen tegemoet (HB)

Waarom? Hoe doet ze dat?

Omdat ze weet dat God haar Vader is, de Vader die zegt:
‘k zal bij je zijn, alle dagen van je leven en Ik zal je paden recht maken.

Deze Spreuken 31 vrouw maakt me super enthousiast, ik heb zin in de toekomst en zie hem lachend en met vertrouwen tegemoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten