donderdag 18 oktober 2012

KEEP GOING


Ik ben iemand die altijd uitdaging nodig heeft in mijn leven. Ik wil passie in mijn leven en daar wil ik dan ook voor gaan. Ik kan super enthousiast zijn over de dromen die ik in mijn hart heb en me er vol overgave op storten. Dat maakt me blij en dat maakt dat ik me levend voel. Wat ik dan ook het aller vervelendst vind zijn mensen die me gaan vragen of het nou wel zo verstandig is wat ik doe, of waarom ik denk dat het zou lukken en of ik er toch niet beter nog eens over na kan denken. Want of ik het nou wil of niet deze woorden hebben toch invloed en ze roven toch iets van m’n overtuiging en enthousiasme, ook al is dat vaak maar even.

Onze mogelijkheden worden niet bepaald door andere mensen. Wat zij over je zeggen of van je denken verandert niets aan wat God in ons gelegd heeft. Het verandert ook niets aan het plan wat God met je heeft. God vraagt er niet naar wat anderen daarvan vinden. Het is Zijn plan en Hij heeft je alles gegeven wat ervoor nodig is dat plan ten uitvoer te brengen.
God zal je nooit een droom in je hart geven en dan vervolgens niet de mogelijkheden deze werkelijkheid te laten worden. Je droom en je mogelijkheden zijn een perfecte match.

God legde in ieder van ons iets waardevols, iets unieks. In ieder van ons legde Hij iets waar we in uit kunnen blinken. En of we dat ook werkelijk gaan doen is aan ons. We kunnen genoegen nemen met een middelmatig, alledaags leven wat uiteindelijk vaak saai wordt en een sleur, een ‘het is nou eenmaal zo’ leven. Of we kunnen ervoor kiezen onszelf   eraan te herinneren dat God iets speciaals in ons gelegd heeft, dat Hij ons mogelijkheden gegeven heeft voor een leven in overvloed, een leven waarin we onze dromen waar kunnen maken.

Zet een stap in de toekomst die God voor je gepland heeft. 
Je hebt de gaven, de talenten en de droom, laat niets je ervan weerhouden Gods beloften waarheid te zien worden in je leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten