donderdag 13 september 2012

GET UP, ARISE


Get up- Arise
be not dismayed
for I will save you
for I am with you
I will not leave you

Woorden die God door heel de Bijbel heen in allerlei situaties constant herhaalt en steeds opnieuw tegen ons zegt.

Get up- Arise
Mooie woorden vind ik het. Ik word er altijd blij van en enthousiast als ik ze lees. Bemoedigende woorden, woorden die aanzetten tot actie, woorden die ons aanmoedigen iets te doen, wat dan ook, en het is God zelf die ze tegen ons spreekt.

Dat is Gods doel met ons: vooruitgang, ondernemen, ontwikkeling, groei.
Fear not
365 keer zegt God dat tegen ons
elke dag: Wees niet bang want Ik ben bij je en Ik blijf bij je, wat je ook onderneemt.

Laat je nooit ontmoedigen. Het leven is gaaf en zit vol uitdagingen en mogelijkheden.

Get up- Arise!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten