vrijdag 13 juli 2012

BEST IS BETER


Ik zit op m'n kamer voor een leeg blad papier en staar naar buiten naar de regen. Het is 15 graden buiten, het is zomer. Noob besluit bovenop mijn Bijbel te gaan liggen, ik heb geen idee wat ik vandaag het beste kan schrijven......

Jesaja 48:17
I am the Lord your God, who teaches you what is best for you.
Who directs you in the way you should go. (NIV)
God is onze leraar die ons de weg wijst naar het beste. 
Gaaf om zo’n leraar te hebben. Als ik Zijn raad opvolg leidt dat naar het beste.
Eigenlijk maakt dat alles ook een stuk simpeler, ik word er soms moe van om naar alle raadgevingen van alle ‘leraren’ te luisteren die allemaal vinden dat wat zij zeggen het beste voor ons is.
Ik word soms moe van alle mensen die het ‘beter’ weten.
Gaaf om te weten dat er één is die echt weet wat het beste voor ons is. Hij dringt Zich niet op, zit niet in discussie programma’s op TV . Je moet zelf weten of je Zijn lessen volgt of niet.
Hij zegt alleen: those who hope in Me will not be dissapointed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten